Tu


Acum iar scriu...cel putin azi. Muzica nu e la maxim, chiar daca nu e neplacuta.

Restul au fugit in alte colturi, alte atitudini. Din fericire, te am pe tine.

Nu cred ca e periculos. Am ramas pe aceeasi nota muzicala, am tras cu dintii sa nu ma pierd, sa nu ma intorc la 360 de grade, sa ma pastrez, poate pentru tine. Si asta acum aflu...

Imi plac ochelarii tai de soare. Imi placi. Esti rece, patrunzator si ma rasplatesti cu caldura. Nu vrei sa te incurci, dar inauntrul tau totul e incurcat. Poate nu stii ce sa faci cu mine, nici ce sa astepti de la mine. Sincer, nici eu nu stiu.

Esti tot ce nu e rutina. Si ma salvezi. Vom afla raspunsul, dar nu acum. Acum e perfect, iar perfectiunea e imperfectiunea cu defecte care se asorteaza cu noi. Si cu chitara ta.

Nu cred ca scriu de plictiseala. Scriu din placere. Esti visul pe care nu l-am visat decat in copilarie. Mutumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu