Familia Vesela

M-am indragostit de Rutina, cel care a devenit un adolescent la fel de indiferent ca mine. Ieri era un baietel julit ce invata sa mearga pe bicicleta. Nici lui nu-i pasa de lume...
Intr-o zi am avut o fetita cu el. Ne indragostisem. Am numit-o Adventura.
El ma iubeste si incearca sa-mi arate ca el nu este viata mea. Mult timp am fost geloasa pe Scoala, caci se intelegea prea bine cu Rutina al meu.
Cel mai mult am plans cand Adventura i-a spus Scolii "mama". Cateodata, cand scorpia asta vrea sa ne vedem, o ignor sau ii spun ca vin si o las sa ma astepte vreo doua ore.. Rutina s-a suparat cand am facut asa, mi-a spus ca nu sunt Adventura, sa nu stiu ce fac. Sunt copilaroasa. Nu-mi pasa.
El era special cand era adolescent, acum parca e un bunic matematician...Intr-o zi mi-am luat fiica si Scoala ne-a dus la o intersectie, si am mers mai departe.
Am ramas prietena cu Scoala, pe Rutina nu-l mai vad.
Din pacate amica mea e influentata de el, dar eu cu Adventura o readucem in nori. Acolo ne intalnim noi, fetele, mai ales vineri seara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu