Ciclul Saptamanilor

Luni
Asa neodihnita m-am trezit. Parca am alergat toata noaptea. In bucatarie ma asteapta vesnica ceasca de cafea, fara zahar, desi ieri parca...era mai dulce. In fine. Mama ma intreaba iar cum am dormit. Pare obosita. O intreb ce face azi, nimic nou, aparent, tot servici, iar eu, tot scoala. Nu mai stiu ce zi e azi, dar stiu ca nu e ziua mea(nu, nici de nastere). Amortita, iau rimelul si creionul si mi le bag in ochi. Nici azi nu mi-a iesit bine masca. M-am dat cu prea multa mascara, o sterg si ma dau cu un rimmel water-proof in caz de stari lacrimogene. Parul, la fel, dreduri naturale, volum, ciufuleala. Perna este frizerita mea nocturna. Aseara m-am spalat pe cap, deci nu-i fac nimic. Am facut o baie cu balonase. Acum un an adoram baile alea...
Mama pleaca, ramanand pe "repeat", spunand iar si iar "sa mananci, sa-ti strangi hainele de pe pat, sa nu intarzii, sa fii cuminte". "Pa mama, {da} la puterea a 4-a". Dar surpriza. Hainele le pun pe mine, mananc 10 tigari, ascult muzica si bag un pieptan in par. Nu-mi sta bine, il scot. Hainele nu intra nici in sifonier, ci fac copii in patul meu. Maieu Junior si Miss Dress deja s-au nascut. Am fost nasa lor, botezul lor a constat in probarea lor de catre mine.
Azi e o zi buna. Nu am intarziat, dar tot ploua. Nu e o zi buna. Arunca, ingroapa, uita si "luni". Maine ma mai trezesc?
Obsesia chestiilor materializate, adica sunetul, grafica, emotiile, continua. Le-am integrat in camera mea cand mi-era intuneric.
Metroul e gol, dar scaunele sunt ocupate de griji. Am primit suveniruri.. E bine, la scoala nu am plans deci poate....
Poate maine nu mai ma dau cu water-proof. Optimism, si visez in negrul noptii pe notele muzicale.



Marti
Azi am o privire in plus. O adaug in partitura si adorm si eu pe cheia fa.



Miercuri
O melodie noua, o inveselire veche.



Joi
Ii multumesc lui Karen, chiar ma intelege. Vorbesc cu ea cantandu-i melodiile cand sunt singura.



Vineri
Fug, ma vad rapita de muzica si oamenii sunt suparati ca nu lupt. De ce sa lupt? Muzica e prietena mea, ma intelege..Si Vinerea a fost, dar si-a incalcat cuvantul azi. Mi-a promis doua ore, mi-a dat un pepsi twist.



Sambata
Meditatii, romane virtuale ale "prietenilor", dezordine



Duminica
Sambata -+ (cearta, curatenie, teme)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu